Met de Snelstart Magento koppeling vergemakkelijkt u uw administratie en boekhouding. De koppeling werkt als volgt; voorraad-, klant- en ordergegevens worden vanuit Magento automatisch gesynchroniseerd naar Snelstart, maar ook vanuit Snelstart naar Magento. Dit proces bespaart u simpelweg tijd en geld, het is niet meer nodig om gegevens handmatig door te voeren.



Snelstart wordt het centrale punt in uw organisatie. Dit zorgt voor duidelijkheid en creëert tevens overzicht voor alle medewerkers. De koppeling vermindert de administratieve- en boekhoudkundige taken die een webshop met zich meebrengt.
Wat is er mogelijk met de Snelstart Magento koppeling?
- Realtime voorraad synchronisatie waardoor klanten actuele voorraad status getoond krijgen.
- Klantinformatie synchronisatie waardoor specifieke prijsafspraken en speciale deals afgesteld kunnen worden per klant.
- Verkooporder synchronisatie, hierdoor is het niet meer nodig om handmatig alle orders over te zetten.
Welke gegevens kunnen gesynchroniseerd worden?
- Voorraad
- Klantinformatie
- Orders
Wat levert de Snelstart Magento koppeling dus voor ú zelf op?
De Snelstart koppeling levert u allereerst tijdswinst en een hogere productiviteit op. Daarnaast verbertert de totale service naar de klant, aangezien de huidige voorraadstatus en klantinformatie doorgevoerd worden naar de webshop. De koppeling heeft dus niet alleen voordelen voor u, maar ook voor uw klant.
Magento
Magento
Bezit u al Snelstart-software en wilt u meer weten over Magento?
Bekijk dan hier de mogelijkheden van Magento webshop software of neem contact met ons op via 030-7620704.